torsdag 3 december 2009

Vi kan också bråka

Att ha en rimmande vän som Bälla är få förunnat. Såhär började vårt samtal idag på MSN. En kvart senare hade Bälla skrivit en lista, med julinspirerat rimm. Enjoy för det är jävligt kul.

[01:16] Vanessa: en gång sket jag ner mig
[01:16] Vanessa: INTE
[01:17] Bälla.: men Lisa åt fis
[01:17] Vanessa: det är det bästa
[01:17] Vanessa: eller när du körde "är det bara att gå eller?"
[01:17] Vanessa: nr 2 på listan efter fisen
[01:18] Bälla.: hahah sant!!! vad har du att komma med? hahahahahah just ja brölloppet!! haha ska ha en FLASHinlägg nu!!
[01:18] Vanessa: hahaha jag med!
[01:18] Vanessa: fucking kukbröllop
[01:18] Vanessa: mamma får inte komma på mitt
[01:19] Bälla.: haha nää du kan ju inte skriva samma!!! ska det bli bloggbråk mellan oss!gahööö[01:19] Bälla.: hahahah
[01:19] Vanessa: LÄTT ATT DET SKA, KENZA
[01:19] Bälla.: bara för du inte vill vara blondinbella
[01:19] Vanessa: it's on BITCH

The List
Alla som känner mig väl vet att jag under längre tiden av sommaren bodde i kollektivet "Glamour Gladies", ja det stämmer! Under den tiden snackades det och fipplades och åts och söp och sjukades det en hel del. Och nu ska jag, Sofie Bällstav dela med mig av " The List "! Vilket är en hemlig lista. Jag kommer inte gå in på historien bakom dom, men ni kan ju lista ut själv.

THE LIST

1. Lisa - Att äta en fis

(Ett dopp i det blå borde varit bäst med ett munskydd på. Stackars Lisa skulle dyka då det i en annans bak börja ryka)

2. Bälla - Ett långsamt farväl

(Att ta dig från liggandes till ben kan göra att tiden blir sen. Aldrig är det lätt att föredetta vän nå, när det är dags att säga "Är det bara att gå?")

3. Vanessa - Ett barn till Salu?

(Att bli lämnad på dagiset kändes ju aldrig rätt. En liten flicka blev lämnad av mor, syster även bror. Till tröst fick hon rita, medans föräldrarna söp på krita. Ett litet barn till salu någon som vill ha? Nej Vanessa bröllop, det får bli en annan
da)

0 kommentarer: